צרכנות לעם

חדשות צרכנות, מבצעים וקנייה נכונה לכל אחת ואחד.

צרכנות לעם header image 2

חברת "לוקסאוטיקה ישראל" בקמפיין למשקפי אוקלי לקיץ 2010

16 במאי, 2010 מאת ekblog

חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של "לוקסאוטיקה" העולמית, יוצאת בקמפיין קיץ 2010 למותג משקפי השמש והראייה OAKLEY הכולל קמפיין חלונות ראווה ארצי, הצבת מסכי LCD דיגיטליים במגוון נקודות מכירה ברחבי הארץ, חידון נושא פרסים ברדיו FM 102 ומתן חסויות לאירועי הספורט המובילים בישראל!

חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של "לוקסאוטיקה" העולמית, יוצאת בקמפיין קיץ 2010 למותג משקפי השמש והראייה OAKLEY הכולל קמפיין חלונות ראווה ארצי, הצבת מסכי LCD דיגיטליים במגוון נקודות מכירה ברחבי הארץ, חידון נושא פרסים בתכנית הספורט של רדיו FM 102 המשודרת מדי ערב ומתן חסויות לאירועי הספורט המובילים בישראל ותמיכה מקצועית של בספורטאים בולטים בתחומם בארץ יחד, בהשקעה כוללת של כ-500,000 ₪.

הפעילות בנקודות המכירה כוללת קמפיין חלונות ראווה המציג את המודלים החדשים של "אוקלי" וקליפים המוקרנים על גבי מסכי LCD דיגיטליים המציגים את הספורטאים המוביליםOakleyLans 231x300 חברת לוקסאוטיקה ישראל בקמפיין למשקפי אוקלי לקיץ 2010 בעולם בתחומי האקסטרים כגון גלישה, אופנועי שטח, סקי ועוד. לראשונה יוצמדו מסכי ה-LCD הממותגים למדפי תצוגת המשקפיים! פעילות קיץ 2010 תתמקד במודל החדש מבית" אוקלי, דגם ה- "JAWBONE" שהינו הפיתוח האחרון לרוכבי האופניים המוצע במגוון צבעים אופנתיים, אותו מציג רוכב האופניים המקצועי לאנס ארמסטרונג, המשמש כפרזנטור של "אוקלי" מזה מספר שנים.

נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה":"במהלך העונה הקרובה חברת "לוקסאוטיקה" רואה ב"אוקלי" מותג אסטרטגי במסגרת תמהיל המותגים של החברה. בחרנו להשקיע בפעילות כה נרחבת דווקא של המותג "אוקלי" כיוון שאנו מאמינים בצמיחה שלו ובמקביל ההחלטה להשקיע במספר פעילויות משולבות היא בהתאמה לדינמיות של המותג. "אוקלי" פונה לקהל צעיר ואנרגטי הנמצא בחיפוש מתמיד אחר ריגושים ומצאנו לנכון לפנות לקהל הגברי דווקא באמצעות התחומים המרתקים אותו – ספורט וגאדג'טים".

"OAKLEY"

"אוקלי" הינו מותג בינלאומי הקיים כבר משנת 1975 ומזוהה עם עיצוב קלאסי ואיכות בלתי מתפשרת. שם המותג "אוקלי" הנו מחווה לשמו של הכלב האהוב של המייסד. זוג המשקפיים הראשון של "אוקלי", היה פיתוח מיוחד ייעודי לרוכבי אופנועים והוא הושק 9 שנים לאחר השקת המוצר הראשון (1975)- ידיות אחיזה לאופנוע עשוי גומי ייחודי. מותג המשקפיים "אוקלי", הנותן מענה למיליוני ספורטאים ברחבי העולם, משיק מדי שנה מספר קולקציות של משקפי שמש ומסגרות ראייה, המיוצרים בתהליך מוקפד המשלב טכנולוגיה והתאמה מלאה לצורכי ספורטאים מקצוענים וחובבים כאחד.

"לוקסאוטיקה ישראל" היא נציגתה הרשמית של "לוקסאוטיקה" העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, דולצ'ה וגבאנה, שאנל, ורסאצ'ה, פראדה, ראלף לורן, ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.

"לוקסאוטיקה" העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-3.2 מיליארד דולר.

תגיות:   · · · · · ניתן להגיב

השארת תגובה

 

ניתן להגיב עד כה ↓

  • עדיין אין תגובות...ניתן להגיב על ידי מילוי הטופס למטה.