יבוא אישי מסין

כיום, בעידן חופש המידע והאינטרנט הפך יבוא אישי מסין לאפשרות הפתוחה בפני כל אחד ואחת וכחלק חשוב מעולמנו הכלכלי.

בסין שנו ייצור המוני של אינסוף מוצרים, למעשה כל מוצר שנוכל להעלות על דעתנו ואפילו כאלו שטרם חשבנו שקיימים. בין אם מדובר במכשירי חשמל, מוצרי בית, אופנה ועוד רבים כך שלרשימה כזו לא יהיה סוף. רבים בוחרים בייבוא מסין על מנת לרכוש מוצרים שונים עקב יתרונות רבים העומדים לצד שיטה זו.

בתחילת שנות ה-90, לצד התפתחות הטכנולוגיה והייצור האלקטרוני שהלך וגדל החלו חברות לייצר את מוצריהן בסין מפאת עלות הייצור הנמוכה, והשאר היסטוריה. עם השנים סין הפכה למעצמת ייצור וייצוא מהגדולות ביותר בעולם, אם לא הגדולה ביותר, בכל תחומי הצריכה. כיום, לאחר התפתחות תחום הרכישה

המקוונת מחו”ל, ישראלים רשאים לרכוש מוצרים מכל מדינות העולם דרך האינטרנט, והייבוא האישי מסין מתחיל לתפוס תאוצה בהתאם. מעבר לרכישה של בגדים ומוצרי אלקטרוניקה, התרחבו הקניות המקוונות גם אל רהיטים, כגון שולחנות סלון מעץ ופינות אוכל ומוצרים שונים ואפילו תכולת בית שלמה. הייבוא כבר לא שייך ליבואנים המקצועים בלבד, ורבים פונים לייבוא אישי מסין גם לצורכי מכירות בתוך ישראל. עלות כוח העבודה בסין נמוכה באופן משמעותי מאשר במדינות אחרות בעולם מה שמאפשר ייצור המוני של מוצרים בקצב מהיר ובמבחר רב כל כך עד שלא ניתן לכמתו.

על מנת לייבא מסין נדרש מעט מחקר מקדים, בעבר רק מי שדבר את השפה היה יכול לעשות זאת כיוון שהתקשורת נעשתה באופן טלפוני או שיחתי כזה או אחר, אך כיום ישנם אתרים רבים באנגלית ואף בעברית המציעים פלטפורמת תיווך קלות ונחות להזמנת המוצרים. אם מדובר בייבוא אישי בהיקף גדול לצורכים עסקיים כאלה ואחרים מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך בנושאי ייבוא לפני שמתחילים ובנוסף לקרוא את החומר הרלוונטי ברחבי האינטרנט.

לרוב, ניתן להזמין מסים “חיקויים” של מותגים מוכרים, אך למי שחושש מכך יש הסבר פשוט שמניח את הדעת- החברות הגדולות מייצרות בסין גם כך, ומצמידות למוצרים את שם המותג שלהן. לאור גדילת הביקוש וההתפתחות התעשייתית בסין, המפעלים כבר אינם תלויים בחברות ומייצרים מוצרים דומים עד זהים למוצרי החברות הגדולות תחת שמות אחרים מוכרים פחות- והחיסכון משמעותי מכדי לוותר על כך. לרוב, לא ניתן אפילו להבדיל כי מדובר בחיקוי

יבוא אישי מסין

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *