רשת המשביר לצרכן תחלק מיליוני שקלים במסגרת מסיבת ההפתעות הגדולה ביותר שנערכה בישראל תחת הסלוגן “מזומאניה” מסיבת ההפתעות בלעדית למועדון לקוחות CLUB 365 ומצטרפים חדשים. חצי מיליון בתי אב בישראל יקבלו שטרות כסף משביר בסך של 1,365 ₪ לקניות במחלקות הכלבו ומגוון רחב של הטבות נוספות ומוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד – ברשת המשביר לצרכן.
רשת המשביר לצרכן משיקה את מסיבת ההפתעות הגדולה ביותר שנערכה עד כה בישראל תחת הסלוגן “מזומאניה”. במסגרת מסיבת ההפתעות תחלק הרשת מיליוני שקלים בדיוור ישיר לחברי מועדון הלקוחות CLUB 365 ולמצטרפים חדשים. מסיבת ההפתעות “מזומאניה” תיערך למשך שבוע ימים בלבד בין התאריכים ה- 12/5 ל- 19/5/10 ותכלול שטרות כסף מיוחדים אותם הפיקה רשת המשביר לצרכן לכבוד המבצע – בשווי 1,365 ₪ שיחולקו לחברי מועדון CLUB 365 ולמצטרפים חדשים. במהלך המסיבה ייהנו חברי המועדון ממגוון יוצא דופן של הנחות, מבצעים ומתנות בכל מחלקות המשביר ביניהן: אופנה, הלבשה תחתונה, כלי בית וטקסטיל בית, קוסמטיקה, מוצרי חשמל ועוד. אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ”ל השיווק של רשת המשביר לצרכן מסרה כי: “מסיבת ההפתעות הינה אירוע דגל של רשת המשביר לצרכן, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 ומצטרפים חדשים חווית קנייה אטרקטיבית ומשתלמת ביותר במגוון מחלקות הכולבו”. עוד מסרה אורבך:” השנה החלטנו להמשיך את המסורת אך הפעם בקונספט יצירתי ומפתיע במיוחד במסגרתו 500 אלף בתי אב בישראל, המהווים את מספר חברי מועדון קלאב 365, יקבלו לביתם שטרות כסף בשווי 1,365 שקל לקניות ברשת המשביר לצרכן. נוסף לשטרות הכסף, קיבלו חברי המועדון חוברת המכילה מגוון מוצרים במחרים אטרקטיביים במיוחד, דוגמת ג’ינס ליוויס לגברים ב- 259.90 ₪,
מערכת מצעים ליחיד ב 129.90 ₪ ומערכת מצעים זוגית ב 149.90 ₪ ועוד”.
” מוצר הדגל הינו לפטופ במחיר מדהים – 999 ₪ – בלעדי לחברי club365″.
במסגרת מסיבת ההפתעות “מזומאניה” מועדון הלקוחות club365 יוצא בשת”פ רחב היקף עם מגוון רחב של חברות מובילות במשק ביניהן: רשת ניו-פארם, אופיס דיפו, קשרי תעופה וסונול. במסגרת שיתופי הפעולה יוכלו ליהנות חברי מועדון הרשת ומצטרפים חדשים מקופוני הטבות, הנחות בלעדיות, מבצעים, חופשות לחו”ל מבית קשרי תעופה במחירים אטרקטיביים במיוחד ועוד. עוד מוסרת אורבך כי: “מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, אך בכך מבדלת עצמה המשביר ומועדון 365 מאחרים וממצבת עצמה כרשת האטרקטיבית ביותר. חברי המועדון מודעים לפעילות הרבה הנעשית לטובתם ברשת והראיה לכך היא הגידול בסלי הקניות, תדירות הביקורים וגם בהוצאה הממוצעת ללקוח”. לרגל השקת מסיבת ההפתעות הגדולה תצא המשביר לצרכן במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תקציב הפרסום נאמד בכ – 5 מיליון ₪. הקמפיין יכלול: מסע פרסום רחב עם הפרזנטורים של המשביר לצרכן, “משפחת איצקוביץ”, השחקנית יעל שרוני, הקומיקאי ליאור כלפון ובתם יובל.
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על ידי אסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 35 סניפים ברחבי הארץ, הממוקמים על שטח כולל של כ – 100,000 מ”ר. לרשת מגוון מוצרים שונים: אופנה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, תכשיטים, מוצרי חשמל ועוד.