מסעדת ימאטויה – ביסטרו יפני בהוד השרון מזמין אתכם למסיבת סוף חודש

YAMATOYA, ביסטרו יפני אותנטי (איזאקיה) מזמין אתכם למסיבת סוף חודש : ריקודים לתוך הלילה, אלכוהול וסושי חופשי!

מסעדת “יאמטויה” מהוד השרון, שמטבחה מבוסס על ה”איזקאיה” היפני, ביסטרו-בר המשלב הגשת מנות קטנות לצד ארוחות מורכבות. עורכת כל סוף חודש מסיבה באווירה משוחררת ובלתי מחייבת ומזמינה את הקהל הרחב.

עכשיו כאשר כל החגים מאחורינו…. זו סיבה בהחלט טובה לחגיגה. “יאמטויה” מציעה חגיגה אולטימטיבית : במסגרתה יוצעו מבחר עשיר של משקאות אלכוהוליים ומזנון (בופה) המורכב מסושי “אכול כפי יכולתך” ו-DJ ירקיד את החוגגים אל תוך הלילה.

המסיבה תיערך ביום שישי ה-28/10 החל משעה 22:00. מחיר: 100 ₪

מהי איזאקייה ואודות איה אימטני

הרעיון שעמד בבסיס הקמת מסעדת יאמטויה, היה לאפשר לישראלים לערוך הכרות עם המטבח היפני האותנטי על כל מרכיביו והיבטיו. התפריט של יאמטויה הוא אוסף אקלקטי של מנות מהמטבח היפני האותנטי בשילוב עם מנות יפניות המתמזגות עם נגיעות מהמטבחים האמריקאי, האירופאי והאסיאתי, במחירים השווים לכל כיס.

יאמטויה מציגה מטבח יפני מרתק, כזה המאפשר טעימה מהתרבות היפנית והתענגות על המאכלים היפנים המיוחדים. איה שמה דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים וייחודיים למטבח היפני, דגים טריים, רטבים מיוחדים אותם רוקחת איה לבאי המסעדה ועוד.

כמו כן, ביאמטויה מוצעות ארוחות יפניות מסורתיות, כאלה שפותחות צוהר למטבח יפני מרתק, כזה שטרם נחשף בצורה בולטת לחיך הישראלי. בין הארוחות היפניות המורכבות המוצעות ביאמטויה.

ביפן, הסעודה ב”איזאקייה” נערכת תוך ישיבה על מחצלות טאטאמי, שולחנות נמוכים או על הבר, כאשר המנות בתפריט מוצגות על הקיר בצורת תמונות.

איה אימטני, השפית והבעלים של המסעדה, מביאה עימה ניחוחות אותנטיים מהמטבח היפני המקורי.  במשך 15 שנות מגוריה בישראל , הפכה להיות השגרירה הבלתי מעורערת של המטבח היפני ועמדה מאחורי הקמת המטבחים של מסעדות ידועות כטאקאמרו, אונאמי ועוד.

כתובת: בני ברית 6, הוד השרון , טלפון: 7407554–09 , טלפון למשלוחים: 1-700-506777
שעות פתיחה: יום א’ – יום ה’ 24:00 – 13:00, יום ו’ 24:00 – 18:00 , שבת 24:00 – 13:00

לאתר מסעדת ימאטויה לחצו על הקישור המופיע



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *