סקאל מביאה לישראל את ה-Black Friday (“יום שישי השחור”)

במהלך ימי הקניות המיוחדים תפתח קבוצת סקאל את שערי החנויות עד חצות ותציע הנחות מפליגות הנעות בין 30%-70%. הרשתות המשתתפות ב Black Friday : סקאל ספורט, אמפוריום, נאוטיקה, טימברלנד, קנת קול ו- bebe קבוצת סקאל המפעילה את רשתות האופנה אמפוריום, סקאל ספורט, טימברלנד, נאוטיקה, קנת’ קול ו- bebe, תערוך כמו בארה”ב יום שופינג הנקרא: Black Friday (“יום שישי השחור”). במסגרת יום המכירות המיוחד, הרשתות והמותגים יפתחו את שעריהן עד חצות ויעניקו מבצעים חד פעמיים והנחות חסרות תקדים , הנעות בין 30%-70% הנחה.

ה Black Friday האמריקאי נחגג מידי שנה ברחבי ארצות הברית, יום לאחר “חג ההודיה” ופותח באופן מסורתי את עונת הקניות לקראת חג המולד. הצרכנים האמריקאים נוהגים לעוט על החנויות ביום זה, בו בתי העסק מציעים הנחות גבוהות, ומבצעים חסרי תקדים, על מותגי יוקרה ומותגים מובילים. ה Black Friday, חג הקניות הבלתי רשמי של ארה”ב, יגיע בסוף השבוע הקרוב לראשונה לישראל והצרכנים הישראליים יוכלו ליהנות לראשונה מ “חג הקניות” .

במסגרת המהלך יפעלו הסניפים בקניונים עד חצות ביום חמישי (25.11.10) ובמוצ”ש (27.11.10):
“אמפוריום” בקניון רננים ברעננה, “אמפוריום” בקניון קריית אונו, החנויות: “אמפוריום”, “סקאל “KIDS, “נאוטיקה”,” “bebe, “פולו ג’ינס” ו”קנת’ קול” בקניון ארנה הרצלייה. “סקאל ספורט” ו”אמפוריום” בקניון גבעתיים. “אמפוריום” בקניון סינמול חיפה. בשדרה השביעית בבאר שבע החנויות: “אמפוריום”, “טימברלנד”, “נאוטיקה” ו”קנת’ קול”. בקניון הגבעה “נאוטיקה” ובקניון סיטי אשדוד “אמפוריום”.

לדברי חיים סקאל, סמנכ”ל השיווק של קבוצת סקאל: “חברת סקאל ספורט המייצגת ומשווקת מותגי יוקרה מארה”ב החליטה לאמץ לראשונה בארץ את המונח הידוע Black Friday”. מדובר ביום שופינג רחב הנוצר כמהלך שיווקי שנועד להגדיל את המכירות באופן משמעותי. החלטנו כי קבוצת סקאל “תייבא” את המונח לישראל ותנכס אותו למותגים אותם הקבוצה מייבאת.

עוד מסר סקאל :” המהלך נערך בהמשך לצמיחה במחזור המכירות ברשתות ובמותגים המיובאים מארצות-הברית, לעומת חורף אשתקד, אנו ממשיכים ליישם את אסטרטגיית השיווק של המותגים וליצור חדשנות ופיקים משמעותיים במכירות – כפי שהם נוהגים בחו”ל. לדבריו , “על פי נתוני הרבעון השלישי ו נתוני ריס, חלה עלייה של כ 10% ויותר ברשת חנויות סקאל, לעומת חורף 2009. עיקר העלייה נובעת מפעילות שיווק , סחר והתאמת הקולקציות לקהל הישראלי ומזג אוויר בארץ.

קבוצת סקאל הנמצאת בבעלות סולי ומאיר סקאל, מייבאה ומשווקת מותגי אופנה מובילים ביניהם: קנת’ קול, bebe , נאוטיקה וטימברלנד. הקבוצה מפעילה רשתות אופנה לדוגמא: סקאל ספורט, רשת המולטי ברנד אמפוריום ורשתות המותג.

דוגמאות למחירים ב Black Friday:

נאוטיקה:
ג’ינס של “נאוטיקה” לפני הנחה עלה 499 שח אחרי 70% יעלה 349 שח
סריג לגברים עם רוכסן של “נאוטיקה” לפני הנחה עלה 399 שח אחרי 70% יעלה 279 שח
טי שירט לגבר עם הדפס (“נאוטיקה”) עלה לפני הנחה 199 שח אחרי 70% יעלה 139 שח
עליונית פליז לגבר של “נאוטיקה” לפני הנחה עלתה 329 שח אחרי 70% תעלה 230 שח

טימברלנד:
נעלי סניקרס מעור לגברים של “טימברלנד” – מחיר לפני הנחה 599.99 – אחרי 70% הנחה 179.9 שח
מעיל “טימברלנד” לפני הנחה 1499.99 שח אחרי 70% הנחה יעלה 980 שח
סוודר לגברים של “טימברלנד” לפני הנחה 599.99 שח אחרי 70% יעלה 179.9שח
מגפיים שחורות מעור לנשים של “טימברלנד” לפני הנחה 1199.99שח אחרי 70% יעלו 839 שח

קנת’ קול:
מגף קנת’ קול נשים לפני הנחה עלה 950שח אחרי 70% יעלה 285שח
מגפון קנת’ קול לפני הנחה עלה 650שח אחרי 70% הנחה יעלה 195 שח
שרשרת של קנת’ קול לפני הנחה עלתה 550 שח אחרי 50% הנחה יעלה 275 שח

DKNY:
מגף DKNY מעור עלה 1250 שח אחרי 70% הנחה יעלה 375 שח
מגף DKNY עלה 1199 שח אחרי 70% הנחה יעלה 360 שח

GUESS:
מגף GUESS לפני הנחה עלה 800 שח אחרי 50% יעלה 400 שח

המבצע יערך בסופשבוע הקרוב בין התאריכים 25-27 לנובמבר

 

קומוניקט באדיבות דניאלה רייבנבך תקשורת ו יחסי ציבור


One thought

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *