שיתוף פעולה בין רשת הספורט המובילה “מגה ספורט” וחברת כרטיסי האשראי “לאומי קארד”

רשת הספורט המובילה “מגה ספורט” וחברת כרטיסי האשראי “לאומי קארד” יוצאות בשיתוף פעולה נוסף!

במסגרת שיתוף הפעולה שיחול בין ה- 10.5-10.6 הקונים ברשת “מגה ספורט” בסכום של 300 ₪ ישלמו 200 ₪ בלבד, בתשלום בכרטיס אשראי של לאומי קארד!  שיתוף הפעולה שייחשף דרך קמפיין טלוויזיה נרחב בכיכובם של קרן מור ויובל סגל לצד מודעות בחוברות החודשיות של “לאומי קארד” ושילוט בסניפי רשת “מגה ספורט” יהיה בהשקעה כוללת של כ-800,000 ₪!

רשת “מגה ספורט” וחברת כרטיסי האשראי “לאומי קארד” מכריזות על שיתוף פעולה שנמשך לעונה ה-4 ברציפות, שיתקיים בין התאריכים 10.5-10.6/2012.  במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, יתקיים מבצע מיוחד – על כל קנייה ברשת “מגה ספורט” בסך 300₪ ישלמו הלקוחות 200 ₪ לקניות, בתשלום בכרטיס אשראי של “לאומי קארד”. כמו כן, המבצע המשותף יגובה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום “מקאן אריקסון” ויכלול קמפיין טלוויזיה עם הפרזנטורים של לאומי קארד- קרן מור ויובל סגל, מודעות בחוברות החודשיות ובאתר של “לאומי קארד” ושילוט בסניפי “מגה ספורט בהשקעה כוללת של כ – 800,000 ₪.

גולן סימנטוב, מנכ”ל “מגה ספורט”, מוסר: “בחרנו להמשיך בשיתוף הפעולה הפורה עם חברת כרטיסי האשראי “לאומי קארד” ולהעניק הנחה משמעותית ללקוחות “מגה ספורט” שירכשו באמצעות כרטיס אשראי של “לאומי קארד”.

 אודות רשת “מגה ספורט”
רשת “מגה ספורט” הוקמה בשנת 1996 ומאז הפכה לרשת חנויות הספורט והפנאי הגדולה והמובילה בישראל. הרשת מונה מעל 40 סניפים הפרוסים מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. מגה ספורט נותנת מענה כולל בתחום הספורט: היצע של מגוון הקטגוריות המובילות ביגוד, ציוד והנעלה, מבחר נרחב של המותגים המובילים וכיסוי של  כל ענפי הספורט העיקריים: כדורגל, כדורסל, ריצה, טניס, אופניים, אומנויות לחימה, יוגה, אירובי,  שחייה ועוד’. מגה ספורט מרכזת תחת קורת גג אחת את המותגים המובילים בעולם בכל ענפי הספורט כגון: Adidas, Nike, Saucony New Balance, Merrel, Diadora, Arena, Converse, asics, Mikasa  Wilson, Everlast ועוד.

באדיבות: יפה אפרתי תקשורת יחסי ציבור



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *