חברת הדס לטיהור מים צריכה גם לטהר מעט את היחס שלה ללקוחות

תלונה שהגיעה אלינו מאחד הגולשים בבלוג גוללה את הסיפור הבא – בעל עסק מצפון הארץ שברשותו היה מתקן מים לשתייה של חברת הדס מערכות, היה משלם מדי חודש תשלום סימלי של כ- 37 שקלים שהועברו לידי חברת הדס, על מנת שזו תתקן את מכשיר המים בשעת הצורך. ואכן יום אחד אותו לקוח של חברת הדס מתקני מים, נתקל בבעיה שהצרכיה את שירותי החברה. כשזה התקשר ל הדס על מנת שיתוקן בר המים שברשותו, התגובה של אנשי השירות שם הייתה מעט צוננת. לטענתו הדס ברים ומתקני מים הטיחו בו מקבץ קללות וטענו שהוא בא לרמות אותם, הם לא היו מוכנים בשום אופן לתקן את בר המים שהיה ברשותו, ואמרו לו שהם מעדיפים להחזיר את עלות הביטוח. אז הדס מערכות מים, אולי מתרשלים בסטנדרטים של מתן השירות שלהם, אבל ללא ספק הם מצאו אחלה טריק לעשות כסף. לקוחות משלמים כספי ביטוח כל חודש, במידה והם לא זקוקים לו הרי שמדובר ברווח נקי לחברה, במידה והם אכן, רחמנא ליצלן, זקוקים לשירות הביטוח, והדס סבורים שהעלות שלו הי גבוהה מדי, הם פשוט מחזירים את הכסף ולא מפסידים אגורה. חברת הדס מערכות מים, מוזמנת להגיב לפוסט הזה ולהגיב עם הצד שלה בסיפור.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *